Geoblog.pl    kamila8411    Podróże    Nowa Zelandia    Piha & Auckland Cenntenial park

Piha & Auckland Cenntenial park

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Piha
Przejechano 19779 km

Dzis Zachodnie wybrzeze, okolo 45 min jazdy od Auckland.
Rano poszlismy odebrac nasz zarezerwowany samochod (firma A2B) Nissan Tilda automat ( w Europie takich nie widzialam;))
Tomek mial maly stresik na poczatku z tym automatem, strasznie mocno hamulec dziala... I tu ciekawostka:w NZ nie trzeba miec zadnego ubezpieczenia, nawet OC nie jest obowiazkowe..ale jak jest wypadek, nawet nie z naszej winy to i tak my pokrywamy koszty naprawy samochodu...wiec wzielismy opcje z ubezp... ( total na 16 dni z ubez wyszedl $960)
Rano kropilo, choc cieplo, okolo 20C, pojechalismy do Piha i do parku na zachodnim wybrzezu:Tasman Sea-czyli wybrzeze surferow.Straaaasznie szerokie czrne plaze i rownie wysokie fale brrr nie wykapalabym sie tam!
A wokol tropikalny las i gory-bajkowo! Na przejscie tego parku chyba by tydzien nie wystarczyl.
Jutro ruszamy na poludnie-Hobbiton i Rotoura