Geoblog.pl    kamila8411    Podróże    Nowa Zelandia    Glenochry i jezioro Sylvan

Glenochry i jezioro Sylvan

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Glenorchy

Dzis pogoda sloneczna z chmurkami.
Pojechalismy z Queenstown na koniec jeziora, do Glenorchy ( 45km).
Jest to mala, malownicza miejscowosc, z ktorej pieknie widac gory.
Pochodzilismy troche nad jeziorem, wypilismy kawe w tym malowniczym miasteczku i pojechalismy dalej w stron startu szlaku Routerburn Track ( jeden ze slawniejszych szlakow w NZ).
My wybralismy tylko krotki szlak do Jeziora Sylvan (okolo 5.5 km petla w lesie prowadzaca do malego ,polodowcowego jeziorka, z ktorego rozciaga sie widok na pobliski szczyty...pieknie).
Troche zal, ze nie ma czasu na zrobienie calego szlaku Routerburn ( okolo 30 km, idzie sie od 2 do 4 dni i spi w chatach...) oh moze nastepnym razem...
Jutro juz wylatujemy z Queenstown..w sumie czeka nas 37 godzin w powietrzu i na lotniskach...wrrr.
Tym razem mam pigulki nasenne przepisane przez wjka w Wellington, wiec licze na troche snu w samolocie!
Po powrocie ,w weekend postaram sie dodac dlugo oczekiwane zdjecia;)

genek
genek - 2014-12-11 11:40
zdjęcia koniecznie!!! Routeburn wg szlakowskazu to 15h przy roznicy wzniesien max 1000 m i 32 km dlugosci. W 2 dni do przejścia spoko. Szkoda ze już wracacie. Fajnie się czytało.

Slaw
Slaw - 2014-12-11 12:57
Ja również żałuję, że nie będziecie już dostarczać nam wrażeń z waszej przygody w Nowej Zelandii ale jak się pojawią zdjęcia to jeszcze tu wrócimy:)
Dzięki i dobrego powrotu do domu.

teress@op.pl
teress@op.pl - 2014-12-11 19:16
Pozdrawiamy i zyczymy szczesliwego lotu do Londynu. Sledzilismy Waszą podróz z zaciekawieniem;udało nam się nawet obejrzeć film o Nowej Zelandii.

kamila8411
Kamila
zwiedziła 2% świata (4 państwa)