Geoblog.pl    kamila8411    Podróże    Nowa Zelandia    Queenstown

Queenstown

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Queenstown

Dojechalismy do Queenstown(360km z Franz Josef).
Druga polowa trasy bajeczna:widok na osniezone szczyty gor i jeziora.
Popoludniu przeszlismy sie po miescie (to takie nasze Zakopane).
Miasto przeslicznie polozone,ale tez bardzo komercyjne,atrakcji do wyboru do koloru:skoki na bungee,
skoki ze spadochronem,ekstremalne zjazdy rowerowe,splywy gorska rzeka ...i dlugo by wyliczac...ceny tez bajeczne;)
My wjechalismy gondola na Bob's Peak(30nzd os) skad rozciaga sie piekny widok na miasto,jezioro i gory...
Z gory zeszlismy (okolo 1h).
Jutro chyba wypozyczymy rowery...

Slawczak
Slawczak - 2014-12-08 12:32
Czekałem na wzmiankę o bungee! Raczej już słyszeliście, że uważa się, że te skoki miały swój początek w Nowej Zelandii i wiele osób właśnie tu chciałoby to przeżyć.
(No chyba, że cena odstrasza bardziej niż sama wizja lotu kilkadziesiąt metrów głową w dół)

kamila8411
Kamila
zwiedziła 2% świata (4 państwa)