Geoblog.pl    kamila8411    Podróże    Nowa Zelandia    Statek foki plaze i busz

Statek foki plaze i busz

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Totaranui
Przejechano 20648 km

Nadal jestesmy w Abel Tasman Park ,pogoda wiosenna,okolo 19C ,nie pada,ale upalu tez brak.
Dzis wzielismy maly statek,ktory plynal z Kaiteriteri do Tonga Quarry i oplynal mala wysepke gdzie znow wylegiwaly sie foki-to moje ulubione zwierzaki jakie spotkalismy do tej pory;) Pozniej szlismy szlakiem w parku wzdluz wybrzeza:troche gorek w buszu,troche plaz itd byl low tide(odplyw) a odplywy tu moga siegac 100m zaleznie od miejsca!Bardzo duza zmiana jest miedzy przyplywem a odplywem.
Doszlismy do Medlands Beach skad znow zabral nas statek.
Jutro mamy do przejechania 450km-kierunek Franz Jozef Glacier...

Slaw
Slaw - 2014-12-05 11:25
Może zmieniłabyś zdanie gdybyś zobaczyła Kiwi-narodowy symbol Nowej Zelandii :)
Jednak szansa zobaczenia go na dziko (i to niemal wyłącznie nocą-gdyż wtedy żerują) jest dużo mniejsza niż napotkanie niedźwiedzia na bieszczadzkich szlakach jeśli się go nie szuka.

kamila8411
kamila8411 - 2014-12-05 19:10
Pytalismy sie wlasnie tubylcow gdzie mozemy spotkac Kiwi to powiedzieli,ze najszybciej w Zoo...
Ale i tak napitkalismy wiele ciekawych ptakow (Tomek odkryl nowa pasje w ich fotografowaniu,wczoraj scigal jednego przez godzine;) zdjecia beda to moze rozpoznasz gatunki?

Slaw
Slaw - 2014-12-05 19:57
Jak poszperasz w sieci to rozpoznasz, chyba że wcześniej na miejscu spotkacie jakiegoś miłośnika-ornitologa to będzie szybciej :)
I jeśli nie Kiwi to rozejrzyjcie się np za jednym z najinteligentniejszych ptaków na świecie-papugą o nawie Kea. Już dawno temu widziałem filmiki z nimi i nieźle tam psocą :)

kamila8411
Kamila
zwiedziła 2% świata (4 państwa)