Geoblog.pl    kamila8411    Podróże    Nowa Zelandia    Kajaki w Abel Tasman:od Marahau do Anchorage

Kajaki w Abel Tasman:od Marahau do Anchorage

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Awaroa Bay
Przejechano 20642 km

Dzis pogoda byla w miare ok (troche zachmurzenie ale bez deszczu;) wiec zdecydowalismy sie na kajaki.
Opcji wycieczek kajakowych jest mnostwo,my wybralismy unguided tour (bez przewodnika) z Marahau do Anchorage Bay (cena 85nzd os)
Wrazenia super,plywanie kajakiem po Abel Tasman Sea to jest cos:lazurowa woda,zatoczki z malymi piaszczystymi plazami a najlepsza byla wyspa Adele Island gdzie siedzialy niebieskie pingwiny ,a po drugiej stronie wylegiwaly sie foki:)
Musze jednak przyznac,ze plywanie kajakiem po morzu daje o wiele bardziej w kosc niz po rzece!
Z powrotem zamiast isc przez busz (11km) wzielismy water taxi.Padlam

Slawczak
Slawczak - 2014-12-04 16:24
Po takiej forsownej wycieczce kajakowej, spacer po buszu mógłby przynieść ulgę, ale w tych okolicznościach 11-kilometrowy odcinek byłby wyzwaniem większym niż przejście Tongariro Alpine Crossing. Mam nadzieję, że po tym ostatnim, wasz apetyt na kolejne wyzwania się zaostrzył i dlatego czekamy na więcej :)
Zdjęcie zrobione w Tasman National Park
(Kamila jakbym widział tam Ciebie! :)

kamila8411
Kamila
zwiedziła 2% świata (4 państwa)