Geoblog.pl    kamila8411    Podróże    Nowa Zelandia    Tongariro Crossing

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Tongariro National Park
Przejechano 20224 km

dzis Tongariro Alpine Crossing:dlugosc szlaku 19.4km, pogoda zimowa,snieg ,mgla powyzej 1400mnpm ale sie udalo przejsc slawny Tongariro Alpine Crossing (znany z Wladcy Pierscieni)
W lato to moze stosunkowo latwy szlak,ale my mielismy warunki zimowe i nie spodziewalismy sie,ze go ukonczymy.
Jestesmy dumni!
Widoki byly zalezne od pogody,poczatkowo mgla zaslaniala szczyty,pozniej sniezyca a pozniej sie przejasnilo i widzielismy szmaragdowe jeziorka i dymiace kratery
Przejscie zajelo okolo 6godzin.
Jutro Wellington i obiad u dalekiego wujka Tomka (jego mama wyemigrowala z Polski do NZ w czasie drugiej wojny).

teress@op.pl
teress@op.pl - 2014-12-01 07:06
Gratulujemy , to niezły wyczyn w takich warunkach.U nas tez zimno i wietrznie.My wczoraj byliśmy niestety tylko w Busku Zdroju Odwiedzaliśmy tam znajomych Zyczymy udanego pobytu w Wellington.Pozdrowienia od nas i rodziców Tomka.
Mama i Marian

genek
genek - 2014-12-01 16:58
pogoda w NZ nie rozpieszcza... Wellington to jedna z najbardziej wietrznych stolic swiata. Flauty!!

Slaw
Slaw - 2014-12-01 17:42
Dołączam się do gratulacji! a dla tych z rozbudzonymi marzeniami o dalekich wyprawach, powodowanymi waszymi niezwykłymi wędrówkami- jako namiastkę księżycowych pejzaży mogę polecić jedną z europejskich wysp i szlaki Teide (może nie tak długie i zachwycające ale na korzyść wysokości 3718 m n.p.m.!) jednakże ze zubożoną paletą kolorystyczną bo bez tych szmaragdowych w odcieniach jeziorek, bez bieli gdzieniegdzie występujących połaci śnieżnych, bez czerwonego krateru, kłębków pary unoszących się nad ziemią

kamila8411
Kamila
zwiedziła 2% świata (4 państwa)